对于任何事情都感到无能为力。

头像来自呸

Oh, listen to me baby
噢,宝贝,听我说
You're the one, you hit me bang bang
你就是那个真命天子,令我小鹿乱撞
Shot me down with your gun
用你的方法令我意乱神迷
I'm dealing with the gambling man
我正在和一个赌徒交手
All the bet is on
用上所有作为赌注

And I won
我赢了

Music:ONE

I knew, as soon as I saw you
当我见到你时,我就明了
Baby, baby, baby
宝贝,宝贝,宝贝
They didn't want me to love you
众人不愿我爱上你
Sorry, sorry
抱歉,抱歉
I can't stay away
我没办法离开
You can't stay away
你不能从我这里


From me, from me
离开呀
I'll let you in on a secret
我想告诉你一个秘密
Baby, baby, baby
宝贝,宝贝,宝贝
Oh, listen to me baby
噢,宝贝,听我说
You're the one, you hit me bang bang
你就是那个真命天子,令我小鹿乱撞
Shot me down with your gun
用你的方法令我意乱神迷
I'm dealing with the gambling man
我正在和一个赌徒交手
All the bet is on
用上所有作为赌注
Ho ho ho
噢~噢~噢
And I won
我赢了

评论(8)

热度(154)

  1. 共1人收藏了此图片
只展示最近三个月数据
©  | Powered by LOFTER